Όλα τα μέλη του ομίλου, εξ ορισμού αποδέχονται και τηρούν τον εσωτερικό κανονισμό και το καταστατικό του ομίλου, οφείλουν δε να συμπεριφέρονται προς τα λοιπά μέλη με τον απαραίτητο κοινωνικό σεβασμό και να απέχουν από κάθε ενέργεια, λόγο ή αφορμή η οποία μπορεί να προξενήσει ανησυχία ή δυσαρέσκεια μεταξύ των μελών ή ακόμα και να προσβάλει την τιμή και την φιλοτιμία αυτών.
Ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργεί συμπληρωματικά του καταστατικού και σε καμία περίπτωση δεν το αναιρεί.
3,4 Τα µέλη του Οµίλου είναι υποχρεωµένα να συµµορφώνονται και να λειτουργούν, σύµφωνα µε το καταστατικό, τον εσωτερικό κανονισµό, τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων, καθώς και µε τις κατά καιρούς αποφάσεις του Διοικητικού Συµβουλίου.
3.5 Όλα τα µέλη οφείλουν να είναι ενηµερωµένα για την πορεία, τις γενικές και ειδικές δραστηριότητες του Οµίλου και να µετέχουν τόσο σε αυτές όσο και στις διάφορες εκδηλώσεις.
3.7 Τα µέλη υποχρεούνται να κάνουν γνωστή τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης τους, του τηλεφώνου τους, ή όποιου άλλου στοιχείου τους, στην γραµµατεία του Οµίλου.
Εάν διαπιστωθεί, διαφοροποίηση (µε µορφή δόλου) των στοιχείων και προϋποθέσεων βάση των οποίων το Δ.Σ. έκρινε σκόπιµο να δεχθεί αυτή την άµεση σχέση µέλους – σκάφους, τότε το συγκεκριµένο σκάφος θα αποµακρύνεται από τους χώρους του Οµίλου.
Για την παραµονή σκάφους στις εγκαταστάσεις του οµίλου, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του να
µην έχει χάσει την ιδιότητα του µέλους µε δικαίωµα ελλιµενισµού σκάφους.
Εάν το µέλος έχει αντίρρηση σε σχέση µε την τελική απόφαση του ΔΣ, δύναται να προσφύγει στο Δ.Σ. και στην συνεχεία στην ετήσια Γενική Συνέλευση η απόφαση της οποίας είναι και τελεσίδικη.
Κατά το χρονικό αυτό διάστηµα το σκάφος αποµακρύνεται από την θέση του.
α) Να έχουν τακτοποιηθεί όλες οι οικονοµικές υποχρεώσεις του προς τον Όµιλο.
β) Να έχει προσκοµίσει στην γραµµατεία του Οµίλου έγκαιρα τα πρωτότυπα ή επικυρωµένα αντίγραφα των εγγράφων του σκάφους και να έχει δηλώσει κάθε µετατροπή στα έγγραφα (εάν έχει γίνει). Με την έλλειψη των ανωτέρω προϋποθέσεων (α & β) αναστέλλεται και απόφαση της Γενικής Συνέλευσης.
5.9 Η πρόσδεση των σκαφών θα γίνεται µε µόνιµα αγκυροβόλια και µόνο µετά από σχετική έγκριση του Δ.Σ. Κάθε µέλος που επιθυµεί οποιαδήποτε τροποποίηση στο αγκυροβόλιο του επιβαρύνεται µε τα σχετικά έξοδα.
Απαγορεύεται η ρίψη άγκυρας στο θαλάσσιο χώρο του Οµίλου µε εξαίρεση την περίπτωση ειδικών συνθηκών (κακοκαιρίας).
Οι ανωτέρω παραβάσεις, αν σηµειωθούν από άτοµα που δεν είναι µέλη του Οµίλου, την ευθύνη και τις κυρώσεις την έχουν τα µέλη που τα φιλοξενούν.
α) δεν είναι συνεπής στις οικονοµικές του υποχρεώσεις όπως αυτές ορίζονται από τον εσωτερικό κανονισµό και το καταστατικό του Οµίλου.
β) δεν τηρεί το καταστατικό και τον εσωτερικό κανονισµό
γ) διαγραφεί από µέλος του Ε.Ο.Φ.Σ. ή στερηθεί την ιδιότητα του µέλους µετά σκάφους.
Σε περίπτωση αλλαγής του σκάφους, δεν απαιτείται η επανάληψη της διαδικασίας και η λήψη νέας απόφασης, αλλά η γραπτή ενηµέρωση του Εφόρου Λιµένος και του Δ.Σ. µε όλα τα στοιχεία του νέου σκάφους. Εάν το νέο σκάφος που θα αγοράσει το µέλος είναι µεγαλύτερο
από το προηγούµενο και δηµιουργεί πρόβληµα χώρου, τότε απαιτείται η έγκριση του Δ.Σ. Για να ισχύσουν τα παραπάνω θα πρέπει το µέλος που πούλησε το σκάφος του να έχει ενηµερώσει το Δ.Σ. γραπτώς µέσα σε χρονικό διάστηµα (15) δέκα πέντε ηµερών από την ηµεροµηνία πώλησης.
8.3 Απαγορεύεται το κάπνισµα σε όλους τους κλειστούς χώρους του ΕΟΦΣ.
9.1. Τα µέλη του Οµίλου, οφείλουν να καταβάλουν τις οικονοµικές τους υποχρεώσεις, µέσα στο πρώτο τρίµηνο κάθε έτους.
Οι οικονοµικές υποχρεώσεις των µελών χωρίς ελλιµενιζόµενο σκάφος είναι:
α) Συνδροµή Μέλους
β)Έκτακτες καταβολές που προκύπτουν προκειµένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του οµίλου, το ύψος των οποίων θα καθορίζεται από το εκάστοτε ΔΣ ανάλογα των περιστάσεων που έχουν προκύψει.
α) Συνδροµή Μέλους.
β) Συνδροµή Σκάφους .
Οι δυο παραπάνω συνδροµές προκειµένου να εγκριθεί και να παραχωρηθεί θέση στον χώρο διαχείρισης του ΕΟΦΣ, θα πρέπει να προηγούνται της πληρωµής τελών ελλιµενισµού στον ΟΛΝΕ. Σε αντίθετη περίπτωση το σκάφος θα ελλιµενιστεί σε άλλο χώρο µε ευθύνη του ΟΛΝΕ.
γ) Έκτακτες καταβολές που προκύπτουν προκειµένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του οµίλου, το ύψος των οποίων θα καθορίζεται από το εκάστοτε ΔΣ ανάλογα των περιστάσεων που έχουν προκύψει.
Οι οικονοµικές υποχρεώσεις των µελών µετά σκάφους πληρώνονται µέσα στο πρώτο τρίµηνο του κάθε έτους.
α) Συνδροµή Μέλους
β) Φιλοξενία Σκάφους .
Ότι αφορά την συνδροµή µέλους, πληρώνεται µέσα στις αρχές του µήνα φιλοξενίας , και ότι αφορά την φιλοξενία του σκάφους, προπληρώνεται κάθε εκάστου µήνα που το σκάφος πρόκειται να ελλιµενιστεί.
Προτεραιότητα θα έχουν πάντα τα µέλη µε εντοπιότητα.
Καµία αίτηση για µέλος δεν θα γίνεται δεκτή από την γραµµατεία και δεν θα συζητείται στο ΔΣ, σε απουσία του ενδιαφεροµένου. Τα µέλη που προτείνουν κάποιον ενδιαφερόµενο, θα είναι υπεύθυνα για την γενική εικόνα που θα παρουσιάσει το δόκιµο µέλος στον Όµιλο.
10.1 Απαγορεύεται το παρκάρισµα αυτοκίνητων , µηχανών ή σκαφών σε τρέιλερ στον χερσαίο χώρο του Οµίλου, ως έχει αποφασισθεί από το ΔΣ,πλην 2 σκαφών που έχουν οριστεί ως συµµετοχή στα πλαίσια της πολιτικής προστασίας.
10.7 Ο Εσωτερικός κανονισµός δύναται να τροποποιείται ή και να συµπληρώνεται µε αποφάσεις του εκάστοτε ΔΣ.
Όλα τα μέλη του ομίλου, εξ ορισμού αποδέχονται και τηρούν τον εσωτερικό κανονισμό και το καταστατικό του ομίλου, οφείλουν δε να συμπεριφέρονται προς τα λοιπά μέλη με τον απαραίτητο κοινωνικό σεβασμό και να απέχουν από κάθε ενέργεια, λόγο ή αφορμή η οποία μπορεί να προξενήσει ανησυχία ή δυσαρέσκεια μεταξύ των μελών ή ακόμα και να προσβάλει την τιμή και την φιλοτιμία αυτών.
Ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργεί συμπληρωματικά του καταστατικού και σε καμία περίπτωση δεν το αναιρεί.
3,4 Τα µέλη του Οµίλου είναι υποχρεωµένα να συµµορφώνονται και να λειτουργούν, σύµφωνα µε το καταστατικό, τον εσωτερικό κανονισµό, τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων, καθώς και µε τις κατά καιρούς αποφάσεις του Διοικητικού Συµβουλίου.
3.5 Όλα τα µέλη οφείλουν να είναι ενηµερωµένα για την πορεία, τις γενικές και ειδικές δραστηριότητες του Οµίλου και να µετέχουν τόσο σε αυτές όσο και στις διάφορες εκδηλώσεις.
3.7 Τα µέλη υποχρεούνται να κάνουν γνωστή τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης τους, του τηλεφώνου τους, ή όποιου άλλου στοιχείου τους, στην γραµµατεία του Οµίλου.
Εάν διαπιστωθεί, διαφοροποίηση (µε µορφή δόλου) των στοιχείων και προϋποθέσεων βάση των οποίων το Δ.Σ. έκρινε σκόπιµο να δεχθεί αυτή την άµεση σχέση µέλους – σκάφους, τότε το συγκεκριµένο σκάφος θα αποµακρύνεται από τους χώρους του Οµίλου.
Για την παραµονή σκάφους στις εγκαταστάσεις του οµίλου, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του να
µην έχει χάσει την ιδιότητα του µέλους µε δικαίωµα ελλιµενισµού σκάφους.
Εάν το µέλος έχει αντίρρηση σε σχέση µε την τελική απόφαση του ΔΣ, δύναται να προσφύγει στο Δ.Σ. και στην συνεχεία στην ετήσια Γενική Συνέλευση η απόφαση της οποίας είναι και τελεσίδικη.
Κατά το χρονικό αυτό διάστηµα το σκάφος αποµακρύνεται από την θέση του.
α) Να έχουν τακτοποιηθεί όλες οι οικονοµικές υποχρεώσεις του προς τον Όµιλο.
β) Να έχει προσκοµίσει στην γραµµατεία του Οµίλου έγκαιρα τα πρωτότυπα ή επικυρωµένα αντίγραφα των εγγράφων του σκάφους και να έχει δηλώσει κάθε µετατροπή στα έγγραφα (εάν έχει γίνει). Με την έλλειψη των ανωτέρω προϋποθέσεων (α & β) αναστέλλεται και απόφαση της Γενικής Συνέλευσης.
5.9 Η πρόσδεση των σκαφών θα γίνεται µε µόνιµα αγκυροβόλια και µόνο µετά από σχετική έγκριση του Δ.Σ. Κάθε µέλος που επιθυµεί οποιαδήποτε τροποποίηση στο αγκυροβόλιο του επιβαρύνεται µε τα σχετικά έξοδα.
Απαγορεύεται η ρίψη άγκυρας στο θαλάσσιο χώρο του Οµίλου µε εξαίρεση την περίπτωση ειδικών συνθηκών (κακοκαιρίας).
Οι ανωτέρω παραβάσεις, αν σηµειωθούν από άτοµα που δεν είναι µέλη του Οµίλου, την ευθύνη και τις κυρώσεις την έχουν τα µέλη που τα φιλοξενούν.
α) δεν είναι συνεπής στις οικονοµικές του υποχρεώσεις όπως αυτές ορίζονται από τον εσωτερικό κανονισµό και το καταστατικό του Οµίλου.
β) δεν τηρεί το καταστατικό και τον εσωτερικό κανονισµό
γ) διαγραφεί από µέλος του Ε.Ο.Φ.Σ. ή στερηθεί την ιδιότητα του µέλους µετά σκάφους.
Σε περίπτωση αλλαγής του σκάφους, δεν απαιτείται η επανάληψη της διαδικασίας και η λήψη νέας απόφασης, αλλά η γραπτή ενηµέρωση του Εφόρου Λιµένος και του Δ.Σ. µε όλα τα στοιχεία του νέου σκάφους. Εάν το νέο σκάφος που θα αγοράσει το µέλος είναι µεγαλύτερο
από το προηγούµενο και δηµιουργεί πρόβληµα χώρου, τότε απαιτείται η έγκριση του Δ.Σ. Για να ισχύσουν τα παραπάνω θα πρέπει το µέλος που πούλησε το σκάφος του να έχει ενηµερώσει το Δ.Σ. γραπτώς µέσα σε χρονικό διάστηµα (15) δέκα πέντε ηµερών από την ηµεροµηνία πώλησης.
8.3 Απαγορεύεται το κάπνισµα σε όλους τους κλειστούς χώρους του ΕΟΦΣ.
9.1. Τα µέλη του Οµίλου, οφείλουν να καταβάλουν τις οικονοµικές τους υποχρεώσεις, µέσα στο πρώτο τρίµηνο κάθε έτους.
Οι οικονοµικές υποχρεώσεις των µελών χωρίς ελλιµενιζόµενο σκάφος είναι:
α) Συνδροµή Μέλους
β)Έκτακτες καταβολές που προκύπτουν προκειµένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του οµίλου, το ύψος των οποίων θα καθορίζεται από το εκάστοτε ΔΣ ανάλογα των περιστάσεων που έχουν προκύψει.
α) Συνδροµή Μέλους.
β) Συνδροµή Σκάφους .
Οι δυο παραπάνω συνδροµές προκειµένου να εγκριθεί και να παραχωρηθεί θέση στον χώρο διαχείρισης του ΕΟΦΣ, θα πρέπει να προηγούνται της πληρωµής τελών ελλιµενισµού στον ΟΛΝΕ. Σε αντίθετη περίπτωση το σκάφος θα ελλιµενιστεί σε άλλο χώρο µε ευθύνη του ΟΛΝΕ.
γ) Έκτακτες καταβολές που προκύπτουν προκειµένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του οµίλου, το ύψος των οποίων θα καθορίζεται από το εκάστοτε ΔΣ ανάλογα των περιστάσεων που έχουν προκύψει.
Οι οικονοµικές υποχρεώσεις των µελών µετά σκάφους πληρώνονται µέσα στο πρώτο τρίµηνο του κάθε έτους.
α) Συνδροµή Μέλους
β) Φιλοξενία Σκάφους .
Ότι αφορά την συνδροµή µέλους, πληρώνεται µέσα στις αρχές του µήνα φιλοξενίας , και ότι αφορά την φιλοξενία του σκάφους, προπληρώνεται κάθε εκάστου µήνα που το σκάφος πρόκειται να ελλιµενιστεί.
Προτεραιότητα θα έχουν πάντα τα µέλη µε εντοπιότητα.
Καµία αίτηση για µέλος δεν θα γίνεται δεκτή από την γραµµατεία και δεν θα συζητείται στο ΔΣ, σε απουσία του ενδιαφεροµένου. Τα µέλη που προτείνουν κάποιον ενδιαφερόµενο, θα είναι υπεύθυνα για την γενική εικόνα που θα παρουσιάσει το δόκιµο µέλος στον Όµιλο.
10.1 Απαγορεύεται το παρκάρισµα αυτοκίνητων , µηχανών ή σκαφών σε τρέιλερ στον χερσαίο χώρο του Οµίλου, ως έχει αποφασισθεί από το ΔΣ,πλην 2 σκαφών που έχουν οριστεί ως συµµετοχή στα πλαίσια της πολιτικής προστασίας.
10.7 Ο Εσωτερικός κανονισµός δύναται να τροποποιείται ή και να συµπληρώνεται µε αποφάσεις του εκάστοτε ΔΣ.
Γίνε μέλος μιας μοναδικής κοινότητας θαλασσινών εξερευνητών!
Μαζί ταξιδεύουμε, ανακαλύπτουμε και ζούμε αξέχαστες εμπειρίες στα ελληνικά νερά.